Regulamin
Program lojalnościowy „Stały klient AquaSki Travel”
Regulamin
- Organizatorem Programu lojalnościowego „Stały klient AquaSki Travel” (zwany dalej „Program”) jest Biuro Turystyczne Krakus z siedzibą w Krakowie, przy ul. Norymberskiej 10c/9, 30-376 Kraków, wpisane do rejestru organizatorów turystyki pod numerem D/515/04/256/2004 (zwany dalej “Biuro Turystyczne Krakus“).
- Program prowadzony jest na terenie Rzeczpospolitej Polskiej i wchodzi w życie z dniem 16 maja 2012 roku. Program dotyczy wszystkich usług/imprez turystycznych zawartych w ofercie Biura Turystycznego Krakus od dnia 16 maja 2012 roku.
- Uczestnikiem Programu może być wyłącznie osoba pełnoletnia, która dokonała zakupu usług/imprez turystycznych, sprzedawanych przez Biuro Turystyczne Krakus, a więc jest uczestnikiem danej imprezy, a także posiada konto w Strefie Klienta Biura Turystycznego Krakus.
- Warunkiem przystąpienia do Programu jest wpłacenie całości ceny za usługę/imprezę turystyczną oraz wyrażenie zgody na przystąpienie do Programu na formularzu dostępnym na stronach internetowych zawierających ofertę Biura Turystycznego Krakus, w siedzibie biura oraz wysyłanym drogą mailową i tradycyjną przez doradców klienta.
- Uczestnik Programu gromadzi punkty poprzez zakup usług/imprez turystycznych zgodnie z informacją podaną przez Biuro Turystyczne Krakus. Przy dokonywaniu kolejnych zakupów (rezerwacji) Uczestnik Programu zobowiązany jest do poinformowania doradcy klienta o uczestnictwie w programie lub zaznaczeniu uczestnictwa Programu na stronie internetowej przy zamawianiu usługi/imprezy drogą elektroniczną. Jest to warunek konieczny, aby naliczyć Uczestnikowi Programu punkty za kolejny zakup (rezerwację).
- Punkty naliczane są za każdorazowy zakup usług/imprez turystycznych będących przedmiotem oferty Biura Turystycznego Krakus. Liczba otrzymanych punktów uzależniona jest od ceny wykupionej usługi/imprezy turystycznej. Za każde pełne 200 zł wpłacone z tytułu ceny za zakupioną usługę/imprezę turystyczną, Uczestnik otrzymuje 1 punkt. Punkty można zamieniać na nagrody bądź zniżki (bony) przy kolejnych rezerwacjach. Nagrody oraz bony, które można uzyskać w ramach Programu, prezentowane są w obowiązującym w danym sezonie katalogu „Stały klient AquaSki Travel” prezentowanym na stronach internetowych zawierających ofertę Biura Turystycznego Krakus. Oferta ważna do wyczerpania zapasów.
- Jeżeli uczestnik programu po zakupie usługi/imprezy turystycznej będącej przedmiotem oferty Biura Turystycznego Karkus, zrezygnuje z uczestnictwa w imprezie, otrzymane za zakup tej usługi/imprezy punkty zostajną anulowane.
- Uczestnik Programu, może dodatkowo gromadzić dodatkowe punkty poprzez polecanie usług/imprez turystycznych Biura Krakus innym osobom, które dokonają zakupu usługi/imprezy turystycznej, stając się tym samym Ambasadorem. W takim przypadku, Uczestnik Programu uzyska ekstra punkty, jeżeli nowy klient wskaże ją jako osobę polecającą w momencie dokonywania rezerwacji.
- W ramach jednorazowych akcji promocyjnych mogą być przyznane Uczestnikowi dodatkowe punkty na zasadach określonych odrębnie dla tych akcji.
- Punkty za jeden zakup mogą być przyznane Uczestnikowi Programu tylko jeden raz bez względu na ilość posiadanych kont.
- Uczestnik może sprawdzić ilość zgromadzonych przez siebie punktów logując się do Strefy Klienta Krakus.
- Zgromadzone punkty zachowują ważność przez okres 3 lat licząc od końca roku, w którym zostały przyznane. Pieniądze, które utraciły ważność są anulowane i nie mogą zostać wymienione na nagrodę.
- Uczestnik Programu realizuje uprawnienia wynikające ze zgromadzonych punktów, informując osobiście Biuro Turystyczne Krakus o wyborze nagrody objętej opisem w katalogu programu. Po weryfikacji Uczestnika Programu Biuro Turytyczne Krakus zmniejsza liczbę zgromadzonych przez Uczestnika Programu punktów o wartość wybranej przez Niego nagrody. Nagroda zostaje wysłana do Uczestnika Programu za pośrednictwem poczty, nie później niż 14 dni (data stempla pocztowego) od momentu poinformowania Doradcy Klienta przez uczestnika Programu o wyborze nagrody.
- W przypadku wad nagród reklamacje należy zgłaszać w terminie 14 dni od otrzymania nagrody, listownie na adres Biura Turystycznego Krakus lub telefonicznie na numer głównej infolinii lub numery doradców klienta.
- Biuro Turystyczne Krakus zastrzega sobie prawo do zmiany treści regulaminu i katalogu nagród. O wszelkich zmianach warunków zasad Uczestnicy Programu zostaną poinformowani z odpowiednim, tygodniowym wyprzedzeniem na stronach internetowych należących do Biura Turystycznego Krakus.
- Program obowiązuje przez czas nieokreślony. Biuro Turystyczne Krakus zastrzega sobie prawo zakończenia Programu w dowolnym momencie. O zakończeniu Programu Uczestnicy Programu zostaną poinformowani z odpowiednim dwutygodniowym wyprzedzeniem na stronach internetowych należących do Biura Turystycznego Krakus.
- Osoby biorące udział w Programie wyrażą zgodę na umieszczenie swoich danych osobowych w bazie danych Biura Turystycznego Krakus oraz ich przetwarzanie w celach marketingowych. Przysługuje im prawo wglądu do swoich danych i ich poprawiania. Podanie danych osobowych jest dobrowolne i wiąże się z pisemnym wyrażeniem zgody przez każdego uczestnika w formularzu programu.
- Ewidencja punktów prowadzona jest w firmowym systemie informatycznym Biura Turystycznego Krakus.
- Uczestnik nie ponosi żadnych kosztów związanych z rejestracją i aktywacją konta.
- Wymiana punktów na bony rabatowe nie łączy się z ofertami indywidualnymi i innymi specjalnymi rabatami przyznawanymi przez Biuro Turystyczne Krakus.
- Wzięcie udziału w Programie oznacza zgodę Uczestnika na warunki Programu określone niniejszym Regulaminem.
Słowniczek pojęć
Biuro Turystyczne Krakus – Biuro Turystyczne Krakus z siedzibą w Krakowie (kod pocztowy 30-376), przy ul. Norymberskiej 10c/9.
Formularz programu - formularz, na którym Uczestnik zgłasza przystąpienie do Programu.
Katalog – lista towarów oferowanych Uczestnikom przez Biuro Turystyczne Krakus do sprzedaży bezgotówkowej w ramach Programu.
Konto – indywidualne konto punktowe, internetowa strefa, w której rejestrowane są punkty, i które jest przypisane do uczestnika.
Nagroda – towar, który otrzymuje uczestnik programu w zamian za wyznaczoną ilość punktów, pobranych z jego Konta.
Program – Program Lojalnościowy "Stały Klient AquaSki Travel".
Punkty – punkty przyznane przez Biuro uczestnikowi Programu według zasad określonych w niniejszym regulaminie, naliczane na Koncie Uczestnika.
Ekstra punkty – punkty przyznawane poza standardowym przelicznikiem.
Strefa klienta – zakładka na stronach internetowych zawierających ofertę Biura Turystycznego Krakus, w której dostępny jest formularz programu, a także Konto danego Uczestnika (po indywidualnym zalogowaniu się).
Strony internetowe zawierające ofertę Biura Turystycznego Krakus –www.aquaski.pl; www.aquapalace.pl; www.besenova.com.pl; www.aquacity.com.pl; www.centrumbabylon.pl; www.goracewegry.pl; www.slonecznaslowacja.pl; www.malowniczaaustria.pl; www.tatralandia.com.pl; www.aqualand-moravia.com.pl
Uczestnik Programu – klient, który bierze udział w Programie "Stały Klient AquaSki Travel".
Gwarancja bezpieczeństwa